About the inventor
School information
What will this machine do?
Deze droommachine veranderd triestige mensen in blije mensen.
Why was it invented?
Om mensen blij te maken.
When was it invented?
Monday, July 5th, 2021Deze Droommachine is uitgewerkt via MyMachine Vlaanderen & Brussel (België)
De hoofdrolspeler van dit spel is Kiddo, een jongen van 12. Hij is gefascineert door machines en het bedenken van nieuwe uitvindingen. Zo heeft hij zijn eigen robbotpak ontworpen en ook een helm voorzien van allerhande technische snufjes die zijn leven gemakkelijker maken.
Kiddo vertrekt op reis met zijn ruimteschip en belandt per ongeluk in een vreemde wereld vol trieste figuren maar ook vol maffe uitvindingen. Help jij hem om de trieste wereld weer nieuw leven in te blazen?
De uitvinders: Vrije Basisschool Sint-Katrien uit Lendelede – 6de leerjaar
De digitale ontwerpers: Wannes Vanspranghe, Maya Goedert, Aaron Dhaene, Laura Loossens, Vincent Van den Heede, Sam Verschraegen, Xander Clerckx en Simon Salomons – Howest Bachelor Digital Arts and Entertainment – jaar 3